Chukaeyo Unnie.


Happy birthday Yuyu.


Tuhan temukan saya dengan family awak untuk saya rasa dan kongsi sedikit bahagia bersama keluarga yang dipinjamkan pada awak.




Tuhan hadirkan rasa sayang dalam diri saya buat awak serta geng-geng BBS untuk buatkan saya rasa tidak pernah kehilangan.


Moga malaikat-malaikat mendoakan awak agar sentiasa terus berada dalam keadaan bahagia yang berpanjangan.

Moga Tuhan terus izinkan saya simpan rasa sayang buat selamanya.

Moga awak dan geng BBS sentiasa menjadi kegemaran dalam hati.

I heart you.
:')

P/S
Sorry, I don't know how to express my love towards you by face to face. I just love all of you by myself, from my writing, from everything yang kadang-kadang mengannoyingkan tu.
Tuhan tahu, awak dan semua awak awak yang paling perlu, yang paling menjadi kegemaran.
Insyaallah dunia akhirat.

Sincerely,
Fafa.



No comments:

Post a Comment