Dadah.


Aku teringat dulu, masa hari lahir kau, aku buat benda paling terbaik pernah aku buat dalam hidup. Then, dengan rasa paling bangga aku upload dekat Facebook.


But it end up with a sentence " pergi delete sana, sibuk nak bagitahu satu dunia pasal hubungan kita kenapa. "

Lama Aku menung. Lama aku berfikir. Apa usaha aku ini tidak setanding sebelum-sebelum Aku, apa hasilnya ini langsung jijik pada pandangan kau, atau apa paling murah pernah kau lihat ?
Aku cuma bermonolog sambil menyedapkan kotak hati, bahawa itu semua cuma ketidakdewasaan.
Dan kau benci itu.

After what had happened, now I realized. Untuk jaga hati perempuan yang kau sayang, aku kau tepikan.

Buat mantan kekasih, kau adalah dadah paling berbisa pernah Aku cuba.


Masih dalam satu fasa Rindu ; fatiha
4.37pm, Bahau.

No comments:

Post a Comment