hell 'ya.



Kalau aku punya wang yang cukup banyak sekarang, aku dah book tiket flight untuk lari dari segala masalah yang menyesakkan jiwa. 

Misalnya, soal cinta.

Kau tahu kau sedang berusaha paling bagus untuk jatuh cinta untuk sekian kalinya, tapi bila kau fikir dua kali campur dengan bukti-bukti yang pernah kau saksi dengan mata sendiri, makanya automatik kau akan berdiri di atas kaki sendiri.

Kau Cuba. Dan kau bukan looser.

P/s
Terima Kasih 'bekas' sebab kau trained aku untuk jadi gadis paling maskulin walhal kau tau, kau paling aku perlu.

Terima Kasih bae, untuk setiap desakan kau yang buat aku semakin kacau dengan Jiwa aku sendiri.

Terima Kasih ayah, kerana masih kekal menjadi kekasih pertama along sampai sekarang. No one can replace you. I promise.

aku suka sama permainan dunia. Aku lupa, mana tahu jodoh aku sama ajal ?

No comments:

Post a Comment