come back noufa.


Aku sering kali membuat kira-kira pada bintang di langit,
Untuk lihat jika bahagia kita yang kita anyam ini bercambah atau sudah layu tidak terlayan,
Mengharapkan pada kira-kira bintang itu,
Ada satu yang paling terang sinarnya.

P/s

It has been couple of month aku tak jenguk sini. Terkubur dengan segala kenangan kenangan dahulu, yang serba sedikitnya mencarik hati yang semakin pulih kondisinya.

Nay, Aku cuma mahu khabarkan, Aku sudah temui bahagia.

My new and big family after all of this.
Alhamdulillah.

Soulmate.

Alhamdulillah. Masih lagi hidup hati yang telah lama berkunci. Masih lagi dalam proses pembaikpulih.

As my Oppa pun dah jejak kaki dekat ausie. Syabas Oppa, next along pulak okay.

I'm happy being a nurse here, dikalangan kawan-kawan yang tak pernah mengecewakan.


Dan jugak buat awak, terima Kasih sebab sudi terima keluarga saya apa adanya walaupun hati saya masih belum sepenuhnya buat awak. 
:')


Perghh perghh, berbulan-bulan tinggalkan blog bersawang beranai-anai ayat macam Nak tinggalkan dunia. Hahahaha. Ini bukan Aku for a seriously. Ini cobaaan. Arh, rindu betul sama blog.

I'm lost myself when I leave blog since last year. :')
And how I miss writing and miss the old of me for sure.

Till update again, bye.




No comments:

Post a Comment